Złoto

Dla tych z Was, którzy myślą o sprzedaży złotej biżuterii, znaczące jest, żeby w pełni rozumieć, jak określać cenę złotej biżuterii. Nie wyłącznie pomaga to odróżnić dobrą ofertę od złej, ale też pomaga przeanalizować konkurencję i lepiej zrozumieć rynek przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.

Ważną częścią kosztu złotej biżuterii jest koszt robocizny, zwłaszcza w przypadku sztuk wysadzanych kamieniami szlachetnymi. Biżuteria złota po wyjęciu z formy najczęściej wymaga opiłowania i polerowania. Koszt robocizny może czasami sięgać nawet 2 USD za gram, w zależności od pochodzenia biżuterii i stylu. Ponadto koszt osadzenia jakichkolwiek kamieni na złotej biżuterii może przekroczyć jednego dolara za kamień. Niektóre zaawansowane ustawienia, takie jak zestaw kanałów i zestaw niewidoczny, kosztują jeszcze więcej ze względu na wymagany wysoki poziom rzemiosła.

Dobrym sposobem na przeanalizowanie, lub określony styl złotej biżuterii jest opłacalny i dobry dla firmy, jest zrozumienie cen konkurencji. Ponieważ wiesz już, jak z grubsza obliczyć koszt biżuterii, i tym samym cenę, jaką możesz ją kupić, patrząc na marże konkurencji, możesz zorientować się, jak trudna jest konkurencja. Na przykład, jeśli konkurenci znaczą biżuterię trzykrotnie droższą, konkurencyjność tego kierunku nie jest naprawdę wysoka. Z innej strony, jeśli wszyscy mają takie same ceny, a narzut jest o 50% wyższy od kosztu, styl mógł już nasycić rynek.

Inny punkt widzenia na kwestię cen polega na tym, iż jak konkurenci marżują z niską marżą, produkt jest prawdopodobnie akceptowany przez wielu konsumentów. Uzasadnieniem tego stanowi toż, że jak wpływ na sztukę jest niski, a ludzie aktywnie nim handlują, prawdopodobnie jest na niego duży popyt. Krótko mówiąc, im wyższa marża zysku, niższy wolumen sprzedaży oraz niska marża zysku, tym większy że być wolumen sprzedaży. Inną kwestią, na jaką warto zwrócić uwagę, jest toż, iż teoria wielkości dotyczy też sprzedawców biżuterii. Jeśli kupujesz w ogromnych ilościach, ceny winnym spaść automatycznie. Dlatego prowadzenie udanej firmy wymaga zachowania równowagi pomiędzy wszystkimi czynnikami w posiadanych zasobach i infrastrukturze, takimi jak pracownicy oraz kapitał.

Zobacz: Lombard Poznań

Albowiem branża jubilerska jest ogromnie podatna na czas, style, jakie były popularne parę miesięcy temu, mogą w ogóle się nie sprzedać kilka miesięcy później. Dlatego kupując hurtowo biżuterię złotą należy szacować miesięczną sprzedaż i stan magazynowy w zależności od wielkości sprzedaży. Na przykład możesz chcieć przechowywać określony styl przez dwa miesiące i dodać go, gdy się wyczerpie, aby zminimalizować liczbę pozycji zamkniętych w ekwipunku, co jest czasami określane jako kurczenie się zapasów.

Rozumiejąc rynek oraz swoich konkurentów przed zakupem hurtowej złotej biżuterii, możesz zmniejszyć liczbę błędów podczas przedsiębiorczego przedsięwzięcia, zwiększając w ten sposób szansę na ogromny sukces.

Złoto jest materiałem nader uniwersalnym. Jest jednym z najbardziej bezpiecznych form lokowania kapitału bowiem w długich okresach czasu jego zaletę jest dosyć stała. Jeśli sytuacja pod względem albo toż politycznycm albo gospodarczym staje się niepewna, złoto zyskuje na wartości.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.